Australie: Here I Come - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Evelien Brinkman - WaarBenJij.nu Australie: Here I Come - Reisverslag uit Haaksbergen, Nederland van Evelien Brinkman - WaarBenJij.nu

Australie: Here I Come

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

12 November 2009 | Nederland, Haaksbergen

Hallo Allemaal!
Dit is mijn eerste en zeker niet mijn laatste reisverslag. Ik ben dan nog wel niet onderweg, maar dat duurt niet lang meer! Over een week zit ik alweer bijna een dag in Australie na een lange reis van ruim 22 uur. De zenuwen beginnen dan nu ook zeker wel te komen en het afscheid even goed. Maar ondanks dat, heb ik er wel onwijs veel zin in! Want naast dat het er onwijs mooi weer is (ik hoorde dat het er momenteel 34 graden(!) is) en dat ik jullie kan beloven dat ik als een negerin zal terugkeren ga ik er vast ook onwijs veel zien en leren. Anyways.. morgen is mijn afscheidsparty voor vrienden en vriendinnen en de rest van het weekend zal ik samen met mijn familie tissues vol snotteren. Ik heb er zin in.

Voortaan kan iedereen hier mijn leuke, spannende, interessante, droevige en grappige verhalen lezen. Als het goed is wordt er een email verzonden naar een aantal mensen met het bericht dat er een verslagje is geplaatst.

Tot morgen en anders tot over een half jaar!

Liefs,
Evelien

  • 12 November 2009 - 16:52

    Rik:

    hihihihihihih geweldig! ben ik ook nog eens eerste die reageert!

    ik moet toegeven, gemma glitter.waarbenjij.nu is echt een geweldige domeinnaam, zie je echt al helemaal in het pluche roze tussen de aboriginals en de kangoroes en de blonde surfboys kiwi's te staan plukken!

    Beeeeebie tot morgen :)

    XX

  • 12 November 2009 - 18:52

    Leonie:

    Jaaa het eerste 'reis'verslag!:D Waarschijnlijk zal het volgende verslag geplaatst worden vanaf de andere kant van de wereld! Ik kijk er al naar uit!:D

    Tot morgen (L) xxx

  • 12 November 2009 - 19:13

    Karin:

    hee meid!
    wij gaan lekker samen snotteren en dan ga jij het grootste avontuur van je leven beleven:D

    you can do it!
    i'm proud of you
    xx liefs

  • 14 November 2009 - 09:20

    Niek:

    Nou, je schrijfstijl is erg fijn, dus om lange verhalen te lezen zal dan niet erg zijn, en zal ik ook zeker doen. Ben echt heel erg benieuwd.
    Veel succes en plezier en wat-er-allemaal-bijhoort! :-)

  • 16 November 2009 - 23:15

    Frank:

    Have fun Evelien!


  • 17 November 2009 - 12:07

    Frederieke:

    Eeeeef veeel plezier! :D

  • 17 November 2009 - 15:10

    Karin:

    en nu is het dan zover, je zit inhet vliegtuig!

    ben benieuwd naar je eerste verhaal!

    go kick some ass darling :)

    xx liefs

  • 20 November 2009 - 02:46

    Mart:

    Ik mis je :P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Haaksbergen

Eef goes Down Under

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Fell In Love With.. NZ!

12 Februari 2010

Amazing!

17 Januari 2010

Hehehelden

26 December 2009

Let it rain, let it rain(?)

11 December 2009

The Irish People are not that bad
Evelien

Actief sinds 12 Nov. 2009
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 25342

Voorgaande reizen:

17 November 2009 - 01 Mei 2010

Eef goes Down Under

Landen bezocht: