HET PLAN(H) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evelien Brinkman - WaarBenJij.nu HET PLAN(H) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Evelien Brinkman - WaarBenJij.nu

HET PLAN(H)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Evelien

25 November 2009 | Australië, Sydney

Hallo iedereen!
Het is nog niet zo heel lang geleden dat ik een verslagje heb geplaatst, maar ik wou jullie even laten weten dat ik de planning helemaal rond heb!
Ik stap zondag 29 november samen met Lieneke het vliegtuig in richting Townsville. Dat ligt net boven Airlie Beach in het noorden. Ik wou eerst richting Cairns, maar dat is mij afgeraden omdat daar nu tropische temperaturen zijn en het Wet Season eraan zit te komen. We blijven 2 nachten in Townsville en vertrekken 1 december per bus richting Airlie Beach. Daar blijven we een tijdje, want ik wil graag een paar dagen naar de Whitsunday Islands. Mijn trip is in ieder geval al geboekt en Lieneke zit er nu over na te denken om met mij mee te gaan. Vanuit Airlie Beach hebben we 45 dagen de tijd om in Byron Bay te komen. 8 Februari vliegen we over naar Melbourne en daar blijf ik tot 28 februari want dan vlieg ik over naar Nieuw-Zeeland. Tot dan weet ik nog niet wat er in de planning zit, maar dat maakt ook niet uit want tot nu toe heb ik wel even genoeg gepland!

Dan nog even wat anders.. Als mensen willen skypen kan dat maar dan moet je dat eerst downloaden en een acount aanmaken. Vervolgens moet je mij even mailen om een tijd af te spreken gezien het tijdsverschil!

Tot het volgende reisverslag!

Liefs,
Evelien

Ps: Foto's volgen nog!(A)

  • 25 November 2009 - 11:04

    Karin:

    IK WIL SKYPEN!!!
    als je karin klaczynski invoert vind je mij wel :D

    zeg maar wanneer hetjou uitkomt;) dan doen we een skipe-date.
    hartstikke leuk om je plannen te horen.
    klinkt allemaal goed..:) je hebt ruim de tijd om te doen wat je wil, maar er ligt in ieder geval al het een en ander vast.
    heb je de laatste hostel intussen overleefd inclusies politiebezoek en dronke ierse boys ?(A)

    heel veel liefs uit nijmegen,x

  • 25 November 2009 - 11:51

    Domi:

    Heeeej EEEEEF :D

    Ik heb je site gevonden, had je mailtjes verwijderd weet je nog :$

    Fascinerend verhaal ik ben erg jaloers, met name omdat het hier al dagen KUT weer is, ontzettend harde wind en veel regen.

    Heerlijk he die No worries, be happy mentaliteit, maar daar wen je wel aan :p

    We houden contact

    Dikke kus
    Domi

    HARDE KERN (H)

  • 25 November 2009 - 18:26

    Rikje:

    EFFER!


  • 25 November 2009 - 18:29

    Rikje:

    Oh, mijn vorige reactie drukte ik ietsie te snel op verzenden..

    maar wat een geweldig vooruitzicht zeg! echt chill! ook al helemaal alleen/met z'n tweeën, vet snel al!! ben echt benieuwd naar de foto's, die zullen wel neerkomen op zon, zee, strand en een al poepie bruine negerinne-eef! ik ben benieuwd! ik zal ook eens ff kijken of ik, ontechnisch als ik ben, skype kan downloaden en dan kunnen we mooi klessebesse!

    nou meid, succes nog en ik spreek je hoop ik snel!

    dikke kus

  • 27 November 2009 - 21:28

    Richard:

    Thanks to your geweldig friend Karin i am also on Skype now,will send you an email over the weekend to make a skype date!!Hope everything is gpoing well down under...

  • 28 November 2009 - 12:07

    Leonie:

    Eef!:D Morgen vertrek je naar townsville!!:D Ik weet niet of je daar nog veel op internet kan of gaat, dus wilde je nog even veel succes wensen en natuurlijk veel plezier!!:D

    Liefs xx

  • 30 November 2009 - 18:50

    Joost:

    Allemaal heel leuk Eefjebeebie,

    Maar het is momenteel hier in het kikkerlandje wel beter weer!:D

    Kus kus, lebber, smak smak.

    Youssef

  • 09 December 2009 - 23:42

    Niek:

    Evelien, ik wil ook mooi weer!! Het weer zuigt hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Eef goes Down Under

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2010

Fell In Love With.. NZ!

12 Februari 2010

Amazing!

17 Januari 2010

Hehehelden

26 December 2009

Let it rain, let it rain(?)

11 December 2009

The Irish People are not that bad
Evelien

Actief sinds 12 Nov. 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 25340

Voorgaande reizen:

17 November 2009 - 01 Mei 2010

Eef goes Down Under

Landen bezocht: